Author Topic: bagi2 program billing khusus buat arek suroboyo rek !!  (Read 2912 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

December 18, 2008, 12:19:12 AM
Read 2912 times

trexni

  • 512 kb/s
  • Offline
  • ****
  • Posts: 547
  • 1
monggo yang mau nyari billing buat warnetnya. khusus ane bagi2 buat arek2 suroboyo aja, jangan bilang siapa siapa ya  di pilih-dipilih sendiri 1. Gbilling ( free) alias gratis tis tis Yang minat silahkan DOWNLOAD DISINI2. Billing dekspro F.06 2007 50 cliensilahkan mampir DOWNLOAD DISINI atau   DOWNLOAD DISINIjamunya DOWNLOAD DISINIkalo ada p wordnya :yic3. INDO BILLING V.4.92DOWNLOAD DISINI4. CAFE SUITES 344cDOWNLOAD DISINIbersambung 

December 18, 2008, 02:14:18 AM
Reply #1

Onnie

  • 100 kB/s
  • Offline
  • ***
  • Posts: 284
  • 2
Wallaaahhh.... kalo arek non Suroboyo, boleh nyicipin gak mas...?

December 18, 2008, 03:31:09 AM
Reply #2

trexni

  • 512 kb/s
  • Offline
  • ****
  • Posts: 547
  • 1
monggo tapi tinggalin coment dulu biar rame bro

December 18, 2008, 08:05:51 AM
Reply #3

rrhakim

  • 512 kb/s
  • Offline
  • ****
  • Posts: 761
  • 5
uda ikutan forum gbilling belum? aku perlu fix beberapa fitur yang tidak ada di ai-billinet yang sedang kupake ni. misalnya tidak adanya suara teriakan komputer billing ketika user selesai (aaahhhh...) trus, untuk OP yang visibility-nya rendah,  teks untuk user yang selesai pengennya berubah warna (kalo ai-billinet user aktif=teks hitam, user baru aja selesai=merah), yang sementara untuk gbilling belum.

December 18, 2008, 02:51:22 PM
Reply #4

Onnie

  • 100 kB/s
  • Offline
  • ***
  • Posts: 284
  • 2
Quote from: trexni on December 18, 2008, 03:31:09 AMmonggo tapi tinggalin coment dulu biar rame bro Hihihi.... sekedar mau perbandingan aja mas, billing mana gitu yang paling enak dipakenya....  Quote from: rrhakim on December 18, 2008, 08:05:51 AMuda ikutan forum gbilling belum? aku perlu fix beberapa fitur yang tidak ada di ai-billinet yang sedang kupake ni. misalnya tidak adanya suara teriakan komputer billing ketika user selesai (aaahhhh...) trus, untuk OP yang visibility-nya rendah,  teks untuk user yang selesai pengennya berubah warna (kalo ai-billinet user aktif=teks hitam, user baru aja selesai=merah), yang sementara untuk gbilling belum.Nah tu dia... kayak di Indobilling ya bro, ada bunyinya. Kalo di BEX, warna sih berubah kalo ada user selesai, tapi gada bunyinya.. 

December 18, 2008, 03:41:19 PM
Reply #5

sitzhen

  • 10 kB/s
  • Offline
  • *
  • Posts: 14
  • 0
Bes aq asli suroboyo cuma'e aq bukak warnet nang tasik, oleh donlot ga bes?aq yo onok billing ex engko lek sampeyan gelem tak postno nok keneijin sedot yo bessss

December 18, 2008, 11:25:26 PM
Reply #6

trexni

  • 512 kb/s
  • Offline
  • ****
  • Posts: 547
  • 1
Quote from: sitzhen on December 18, 2008, 03:41:19 PMBes aq asli suroboyo cuma'e aq bukak warnet nang tasik, oleh donlot ga bes?aq yo onok billing ex engko lek sampeyan gelem tak postno nok keneijin sedot yo bessss monggo 

December 24, 2008, 11:42:56 PM
Reply #7

MadJambul

  • 10 kB/s
  • Offline
  • *
  • Posts: 17
  • 0
sing durung tak cobo gbilling karo cafe suite.Nek onok konco2 sing wes tau nyobo iki billing mbok yooo dishare ngono lhoo pengalamaneee.suwun cakkk.

December 04, 2010, 04:08:59 AM
Reply #8

kyushadow

  • 10 kB/s
  • Offline
  • *
  • Posts: 27
  • 0
waduh boz aq nggawe PC-MAN iki billinge

February 03, 2011, 06:52:30 PM
Reply #9

wiinet

  • RTO
  • Offline
  • *
  • Posts: 5
  • 0
cak...my bro, gbilling iso gawe Nkomputing gak?won cak 

February 06, 2011, 02:35:28 PM
Reply #10

mamo

  • 50 kB/s
  • Offline
  • **
  • Posts: 55
  • 0
rotasi , pada settingan tarif maksud e opo seeh 

February 16, 2011, 11:09:36 AM
Reply #11

sandi handoko

  • RTO
  • Offline
  • *
  • Posts: 3
  • 0
aku pendatang b ganBOLEH LAH NYICIP DIKIT 

February 23, 2011, 10:57:47 AM
Reply #12

Lumberjack

  • RTO
  • Offline
  • *
  • Posts: 2
  • 0
Waku wes arep dadi cak, njajal billinge cak yo...Sing paling sip sing endi rek, bingung gng tau nggawe ... Konfirmasine rek ....tak enteni

February 23, 2011, 01:21:05 PM
Reply #13

tomsnet

  • RTO
  • Offline
  • *
  • Posts: 3
  • 0
Sori oot,Aku lage'ae takeover wa'e wong liyo, 14 user, nganggo indobilling.Operatorku gak ono' seng isok nggawe.Ono opo gak yo member p iki seng gelem moro  nang nggonku roboyo)ngajari carane nggawe & setting up bbrp fungsi seng penting2 ??salam,

May 17, 2011, 12:19:55 PM
Reply #14

dodoL_keren

  • RTO
  • Offline
  • *
  • Posts: 6
  • 0
nyuwon sewu nek kuLo tasek anyaran alias newbie ... arep takok : billing sing kanggo Wifi iku opo yoo sing apik sak Liane antamedia